Pepatah

Kalau tak mampu menjadi garam untuk mengawet ikan janganlah kamu menjadi langau yang merosakan ikan

Search This Blog

Followers

Monday, March 21, 2011

Ceramah pakatan senget di Dataran Manggis Selama

Dataran Manggis. Selama 21/3/11
Ceramah hebat oleh Sivakumar , saya tak dengar banyak tapi satu benda yang dia marah sangat kerana saman ekor katanya dari tahun 1999 saman itu di adakan mana kita nak ingat kerana dah lebih 10 tahun , Kalau tak bayar tak boleh bayar cukai jalan.

Betul ke....... Yg realnya sejak tahun 1999 Sivakumar tak pernah ada cukai jalan kerana baru sekarang dia dia ada saman dan tak boleh bayar cukai. Yang lain dia cakap pun tak berapa yakin.. kerana dia sendiri hanya meletak harapan andainya menang tapi yang jelasnya payahlah nak menang.

Mat Sabu pulak kelas betoi ,dia kata Selama, Grik dan Gua Musang ulu banat orang tak reti apa-apa bukan macam melayu bandar yang banyak sokong pembangkang. Boleh kerajaan temberang ..... dibawah ni ada keratapi bawah tanah dari Selama keGrik ...Pembangunan yang boleh ditipu oleh kerajaan.
Dia juga menyamakan Indonesia Pak Harto, dengan Najib, Ibu tien sama dengan Rosmah sementara di Mesir dia menyamakan NDP dengan UMNO Husni Mubarak sama dengan Najib...... Tapi Sayang dia tak perasan ke Nik Ajis pun dah 20 tahun memerintah .. dia tak tahu ke Najib tak sampai 3 tahun biarla ....... Nik Ajis kenalah tukar kerana dah lama dah.

Mat Sapu juga kata video seks Dsai dengan Dolly tu dibuat oleh Umno, dan tuduh Umno dah jadi pengedar video lucah pulak. La ni awat dia nak jadi hero pulak. dulu masa Dsai dalam kerajaan, dia yang mula2 buhuh nama An War Al Juburi, dia cakap pada tahun 1998 di ceramah Pas di Sg. Buaya, Dungun. tengok dalam CD Pas yg diedarkan/jual untuk kaut keuntungan dari sifat kemurahan hati pengikut Pas yang tongong. Harap2 biar AnWar tak ikut tuntutan Dato T. Kalau ikut, tak ada can la kami nak tengok dia berlakon video tu... he...he...he..

No comments: