Pepatah

Kalau tak mampu menjadi garam untuk mengawet ikan janganlah kamu menjadi langau yang merosakan ikan

Search This Blog

Followers

Sunday, April 10, 2011

PHOOOOH Canggeh





Bertolak dari Kubu Gajah jam 4 petang Jumaat ..Dengan kereta Grand Livina dengan bekal da Tuan Salleh GPS dia ... aku sebenarnya tak reti guna... Entah lah terlajak jalan terus sampai Sg, Buloh aku pun tak yahu nak pi .. Sepakat semua kata nak pi tengok Akak Ania kat UM dia nak periksa .. Kot2 bagi semangat sikit .. perjalanan pertama GPS tunjuk jalan ralit.. Sesat pi UM kampus Kota.. Set Lain ... Allah , Macam aku tahu jer jalan pi UM berdesup sampai sampai kat Akak Terus call tersengeh dia tengok kami sampai malam2 .. Pi makan di pantai dalam ...Pukul 1 bertolak sesat sikit 2 tapi GPS bantu bila silap dapat masok Highway ke Kuantan terus Terngganu susur keluar Jebor ...
Pukul 9 baru pi rumah kenduri 9/4 Abang aku Nasir... kejutan gak aku tengok sampai jam 12.30 tak ada sesiapa datang.. Orang boikot abang aku ke... Rupanya tidak jam 1 baru orang datang... ramai juga sekarang Sampai pukul 4 lepas tu pi makan Sata kat pantai Kemaman

Lepas makan nak balik sampai kat Sg Ular , Kuantan ... Wow jem ,,,, Anak 2 kata woooo cantik pantai .. Jom pi tengok

Jalan semula ... Dok jem tak abis lagi....rupaa xcden Lama baru lepas .. Terus balik naik ikut Genring Highlands.. Cukupla tu nanti kalau raji sambung la....

No comments: